Leta i den här bloggen

söndag 17 juni 2012

Söndag morgon..

Det är söndag. Jag sitter i soffan och har hunnit med både frulle och mellanmål. Skulle ut och springa och satte klockan för att få i mig frulle men så började det regna. Och inte så lite heller. Så det fick bli mellis oxå.
Mest för att ha det avklarat tills det blir uppehåll och jag tar mig ut och blir det inte det får det blir lite svettningar på bandet. För jag måste ju träna.

Sen så ska jag kanske på en roadtripp.. Skulle iväg igår men så regnade det och personen jag skulle träffa kunde inte ge mig nån ordentlig tid så vi bestämde att vi skulle ses idag men så regnar det ju nu igen! Gahhhh!
Och nu undrar ju en del varför jag inte kunde/kan åka ändå och det är för att det går en tävling som han jobbar på som blir uppskjutet pga regnet och då kan vi inte ses om de ska börja köra igen..

Igår blev det en vilodag och jag tror fan att det behövdes. Sov oroligt och det gör jag när jag är riktigt trött.
På dagen var jag och mor på Ikea och kollade bäddsoffor och en ny säng till mamma och sen åkte vi och köpte fiskar till mammas akvarium. Hennes stackars lilla ensamma krake skulle få lite polare. Hon har en slamsugare kvar men han är ju inge kul.
Så vi inhandlade de lyckliga kompisarna och när vi kom hem och mamma skulle börja städa akvariet hittade hon den sista överlevande död.. Hade han bara hållit ut lite hade han ju fått polare. Stackarn. Han överlevde diktatorns terror, en stor jävel som åt upp de andra och när han äntligen hade dött och det skulle komma nya polers så lämnade han in..
R.I.P..

Idag är jag sjukt sugen på ett spinnpass... Min kropp har spinncravings! Haha!
Ha de gött, L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar