Leta i den här bloggen

tisdag 12 juni 2012

Tisdagen so far..

Då var man hemma efter en sväng på stan.
Axeln gör ont av nån underlig anledning, tror jag sovit på den i natt..
Jaja, nu laddar jag för spinning.
Och om det är något som sporrar för träning så är det att gå i affärer och se sin slappa mage i speglarna.
Speciellt den på stadium! Gahhhh!! Det såg ut som att jag var en tillplattad bajskorv!
Fet och bred och allt hängde ut.. Och usch!
Jag vet ju att det blir lite slappt när man bli mindre och allt inte hinner dra ihop sig men det är ju helvetet på jorden att se ut så. Vad jag ångrade mitt klädval..
Mina stretchjeans som är för stora och som bara åker ner hela tiden och tröjan som  då blev föööör kort. Mmmmm så snygg jag var då. Haha! Tur att jag inte hade string iaf och visade hela härligheten.

Har en väninna som kollade lite träningskläder för hon ska börja träna till hösten.
Jag undrade varför inte börja nu. "För att det är sem.." Hmmm ja vi prioriterar alla olika..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar