Leta i den här bloggen

tisdag 3 juli 2012

95 dagar till LL och -10 kg!

Det är tisdag och jag vaknade kl 5.
Verkligen. Klockan 5. Men var så trött att jag åt frulle och somnade om.
Tänkte att OM det skulle bli så att jag piggnade till och kunde ta mig ut så skulle iaf frullen vara avklarad.
Men icke. Slocknade som en gris och sov lite av och till och oroligt tills jag äntligen somnade ordentligt. Och hmmm ja det var ju inte mycket men när man väl somnade så känns det att det hjälpte.
Jag är fortfarande svintrött och skulle kunna sova flera timmar till men vet ju hur pigg man blir av att träna.
Så det är bara att klä på sig och ta sig ut i den sköna morgonen och den underbara solen..
Fast varför stressa när klockan bara är 9?

Denna dagen fortsätter i Iso tecknet och det gör mig nöjd och lugn. Vet ju att det funkar för jag gjort det förut och nu hoppas vi bara på att kroppen svarar som jag vill.
För jag vet ju att stressen över att INTE gå ner gör att kroppen motarbetar mig.

Drömde om hur det var att vara kär.. Vilken underbar känsla.. Drömde att jag satt med ett ex och han frågade om jag kom och sov hos honom efter jobbet..
Tur att jag inte har nån just nu bara som distraherar mig.
För nu är det giganternas kamp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar