Leta i den här bloggen

tisdag 10 juli 2012

Combat+ spinning= löööööööv!

Idag var det dax att ta tag i mit fett och förvisa det.
Jag tänkte springa på morgonen men var så trött att jag åt frulle och diskade och somnade.
Sen vaknade jag och kollade klockan och tänkte att hmmm jo men 30 min till kan jag sova och vaknade 2 timmar senare.
Det blev en sen lunch och så lite tv och somnade..

Tänkte faktiskt skita i träningen eftersom jag tydligen ville sova men gick in på hundra grymma dagar och insåg att " fan jag måste ju bara!".
Så det resulterade i combat och spinning.
På combaten teamade Lina och Jessica och det var gryyyyyymt. Svetten sprutade och likaså endorfinerna.
Men sen.. I spinningsalen med P-A vid min sida.. Det var där kärleken flödade..
Den som fattades var herr Edman men han är med på tor. Det blir en svettig, hääääärlig trekant.

När P-A och jag spinnar då är det inga ord som behöver yttras för att peppa varandra. Vi spinnar nog ganska lika för man blir helt slut och det var nästan så att jag kräktes.
Mantrat de sista 3 min var " du kom inte hit för att det skulle vara bekvämt. Det blir det i soffan senare". Och så körde jag bara på.
Gahhhh innan var det hennes 8 min som var sviniga, denna ggn var det 4 min som knäckte mig.

Middagen blev något av det godaste på läääänge. Lax med kesoröra (keso, rödlök, svartrom och peppar) och cocktail tomater. Mmmmm..
Och till dessert en halv vattenmelon och kvällsro.

Nu är det snart dax för tandborstning innan jag somnar i soffan. Kroppen är trött och nöjd och imorgon är det löpning och pump.
Fick lämna en väska på gymmet idag med skor och sånt till träningen imorgon så springer jag dit. Bra va?
Nu är jag på G. Nu ska kroppen formas varesig den vill eller inte.
Det är ju jag som bestämmer. Och vinnarskalle, det har jag.
Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar