Leta i den här bloggen

torsdag 26 juli 2012

Den vackra kvinnokroppen!

Mmmm då har jag två skulle vilja säga sköna mil i benen men det blev för varmt och det som brukar ta ca två timmar att springa tog 2.20. Men men det var soligt och göttigt nu när det är över och jag ska hoppa in i duschen och sen packa väskan och lägga mig och sova i gräset i solen.

När jag var ute så funderade jag lite på kvinnorkoppen och hur vacker den är. I alla dess former.
Jag tränar ju ganska mycket och i omklädningsrummet så ser man ju hur mycket olika kroppar som helst.
Och när jag var ute så kom jag på att det finns så många som är fina i kroppen och alla är inte pinnsmala.
Jag vill ju blir stark och smal och ha/få synliga muskler.
Men alla är vi inte skapta till att ha det så. Och visst, det går ju men vissa måste jobba mer än andra för att få det de vill ha.
Där är nog jag. En av dem som måste jobba som ett as för att få det jag vill ha.
Jag kan nog bli "smal" men den kroppen jag helst vill ha kommer min nuvarande kropp kämpa för att jag inte ska få.
Den är som inte naturlig för mig typ. Låter det konstigt?

Jag tänker först och främst jobba bort min ring runt magen. Få en platt mage och lår som inte skaver emot varandra.
Och bli snabb i min löpning och sen får vi se.
Men nu är det focus på mat, dusch och vila i solen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar