Leta i den här bloggen

onsdag 18 juli 2012

Det är onsdag och när jag kommer hem räknar jag ner!

Hade en ashärlig dag igår. En timme prom med mor och Cam och sen spinning. Blev lite sen till combaten så jag försökte springa på bandet.. Men faaaaan vad tråkigt det är!
Sprang, tappade motivationen och gick och pillade telefon, sprang lite mer, tröttnade, hoppade över på en annan maskin. Gaaaahhh vad tråkigt!
Fatta att jag utan problem kan springa i två timmar ute men inte ens 10 min på band..
Men det som var göttigt var att jag hade grymt mycket energi till spinningen och jävlar vad kul det var. (Nu vet jag en som nickar och säger vad var det jag sa.. Kortare pass med mer intensitet)

Benen osade av mjölksyra och ett tag tänkte jag att nu går de fan av.
Men det funkade.
Hade världens bästa P-A som puschade och så fick vi tävla lite.
Sätt inte en exmilitär och en envis Linnéa bredvid varandra för det slutar inte bra.
Det var ingen som hörde om blodbadet på Landala? Eller kanske mer svett och syrebadet..

Passet var asgrymt och det var ett sånt som gör att man bara längtar efter mer! Vi måste ha landets bästa inst och jag har turen att få kalla de mina vänner.
Sen att vissa deltagare är minst lika grymma och får mig att kämpa ännu mer är ju värt allt smör i Småland.

Nu är det snart löpning på G.
Har inte bestämt om jag ska ta med mig ryggsäcken eller kortspringa för att komma hem och hämta resten.. Det lutar åt ryggan för det ser ut att vara en underbar dag ute.
Denna veckan jagar jag mina 2 hg.
Så länge jag får ett minus från sist när vågen nästan gick sönder så är jag nöjd. Gött är det att min syster oxå kör diet och vi kan hjälpa varandra.
Men nu mina vänner är det dax.
På med skorna, på med musiken. Nu ska här förbrännas!!


1 kommentar: