Leta i den här bloggen

onsdag 25 juli 2012

En sjukt mysig gårdag.. Och en bra början på denna..

God morgon onsdag!
Kroppen är lite öm och trött efter gårdagen.
Speciellt efter combaten.
Så jag tillät mig att sova lite extra och därför utgår dagens grötfrulle och ersätts med protdrimk m äpple och nektarin.

Igår var en sån skön dag som bara går och går som ett lokomotiv.
Det var löpning och spinning. Sen köpte jag 10 bitar sushi och la mig vid ån och somnade i solen.
Kollade lite rea och köpte lite kläder och sen så hem och byta ut träningskläderna för att åka och träna igen. Denna ggn combat med Lina och sen spinning med Therese. Såååå skönt men såååå trött i benen. Jag brukar inte känna önska att ett spinnpass med mina favvosar ska ta slut men igår.. Gahhh! Mjölksyran kom redan i 75% av max och då visste jag att det skulle bli ett tungt pass. Men jäääävlar vad kul.
Älskar att passen är så kul och motiverande fast jag eller min hjärna inte egentligen pallar..

Sen gick P-A och jag till Bergakungen och åt middag och såg Abraham Lincon och åt popcorn. En sjukt sevärd film. Man behövde inte tänka på vad som skulle hända och hur mycket som var sant för ja... Den handlade ju om vampyrer.

Sen när vi kom ut satt David, Helena, Bea och Kajsa på jobbet så jag gick dit och sen gick vi till dinner 20 och lilla och tog ett glas och ja för mig blev det ett glas då jag inte drack upp nåt av de jag beställde.

Tog ett vagnen hem och somnade ganska fort. En sjukt bra kväll.

Nu ska jag vakna till och springa lite intervaller och sen pumpa med världens bästa Lina och sen lägga mig och sova i solen och sen kirra fransar.
Ska ta före och efterbilder så ni får se skillnaden.
Och vad händer ikväll? Ja är det fint väder får man ju hitta på nåt. Funderar på att ta vagnen och mat med mig och åka till saltis och äta middag..

I söndags när jag satt på Lilla pratade jag med en man som var sååå trevlig och vettig och bra men upptagen hahha. Iaf vi pratade om träning och ideal och så tittade han på mig och sa att : du har en sån kropp som alla män gillar. Du har former och utstrålning och....
Där stoppade jag honom för jag är uuusel på att ta komplimanger.
Men det är andra ggn på kort tid som en man har sagt att män vill ha kvinnor med former. Ok jag gillar ju inte mina men det kanske kan få mig att inte hata min mage och mina lår och armar och ryggfläsk så mycket.
Jag kanske kan acceptera att om inte jag gillar allt på mig så finns det andra som gör det och det räknas det oxå.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar