Leta i den här bloggen

fredag 6 juli 2012

Fredag morgon och 91 dagar kvar!

Hmmm jo men så att..
Skulle ju typ vara klar med löpningen nu men vaknade, åt frulle och somnade om haha!
Tur att jag börjar sent idag.
Drömde att jag åt chips och druvsocker!
Och jag tänkte oxå att "faaaan jag går ju på diet!!"
Tur att det bara var en ond dröm..
Eftersom jag somnade och löpningen blir lite uppskjuten så får man ju äta lite mellis nu. Ett göttigt äpple. Älskar Jonagold!
Och så ta sig i kragen och komma iväg ordentligt.
Tänkte nog springa till Valhalla och sen lunka lite i gymmet och sen simma.
Och sen gå direkt till jobbet.
Det är ju nära och bra så slipper jag stressa.
Hmmm eller så åker jag en sväng till Skatås och springer lite där och sen tar mig till Valhalla..
Alternativen är ju faktiskt lika bra!
Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar