Leta i den här bloggen

söndag 15 juli 2012

God morgon söndag!

Söndag morgon. Jag är trött och sliten och fötterna gör ont och jag vill inte alls gå upp men va fan. Lite träning innan jobbet har väl aldrig skadat?
Så ner med en Celsius, kaffe och lite frukt så kör vi. Löpning och spinning. Mmmmm gött för kropp och själ.
Sen blir det jobb och gröt.
Jag är glad över att jag inte har känslan av att ge upp totalt än.
Det enda jag inte orkar är att släpa med mig mat till jobbet längre.
Eller att räka en massa kcal men träningen är ju en del av mitt liv. En del av mig så den kommer finnas där.
Men jääävlar vad skönt det hade varit att somna om nu..

Jag har ju ett Lidingölopp att springa men tappar jag inget i vikt är frågan om det är värt det..
Vill ju inte springa tung och planen var ju att ha tappat iaf en 2-3 kg nu inte gå upp dem!
Så vi får se.. Vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar