Leta i den här bloggen

torsdag 5 juli 2012

Laddad som faaaaan!

Ligger och kollar runt på olika dieter och läser hur folk mår och så.. Kollade lite på lchf och tänker nog prova när jag behöver chocka kroppen lite.
Jag är inte alls sugen på att inte ens få äta frukt så det blir en tripp med Iso. Jag veeeet ju hur bra jag mår med den maten och hur mycket jag kan tappa. På ett bra sätt oxå.
Så iso it is!


Nu ligger jag och väntar på att få somna och vakna pigg och springsugen imorgon.
det blir löpning, styrka och kanske kanske lite simning.. Det var sjukt längesen.


Något jag längtar sjukt mycket efter är dagen då jag är nöjd med mig själv. När jag inte ser min övervikt som nåt fult och oattraktivt. Visserligen kommer jag inte vara fet då men jag vill kunna kolla på mig och se något fint...
Se en strålande Linnéa i spegeln, en vacker, självsäker, stark kvinna som kanske kan ta och hitta sig en man.. Som älskar de bitarna jag inte älskar och som älskar att ta på mina skavanker och som vill ha mig precis som jag är..




Soo let´s gooooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar