Leta i den här bloggen

onsdag 25 juli 2012

Löpning, pump och fina fransar!

Den här dagen har varit så lång men så givande.
Det började med löpning och pump. Sen sushi, sol och vattenmelon. Kl 15.00 var jag och la mig på en brits för att bli fin på ögonen och sen efter det gick jag lite i Nordstan och kollade affärer och sen hem och lyssna på dokumentär efter dokumentär.
Jag kommer ju snart att blanda ihop alla brott och förövare. Haha!
Nu ska jag snart sova så jag kommer upp imorgon och planen är en skön, varm morgonjogg, sen ut till havet och sola och sen jobba.
Om jag nu inte kommer iväg och hinner till saltis, för det är ju en bit dit så får det väl bli Valhalla och klorinbad eller bara en park med en massa gräs..
Solbad blir det i vilket fall.
Klockan är inte mycket men jag ligger i sängen och ska bara ta mig upp och ta hand om gaddarna och sen seglar jag till Herr Blund.

Tack sköna onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar