Leta i den här bloggen

lördag 7 juli 2012

Lördag morgon...

Det är lördag. Morgon.
Trött som skammen men det är ju bara att bita i det trötta, sura äpplet och ta sig ut och springa, sen till Landala och sen till jobbet.
Måste försöka planera lite bättre idag med maten för igår gick det inte riktigt som jag ville. Det gick inte alls att göra något åt det så det är ju bara att vara glad åt gårdagens träning och ta kcal därifrån.

Hmmm jo träningen..
Planen var att springa två timmar, sen köra gym och sen lite simning.
När jag hade sprungit 90 min och var på eriksberg öppnade sig himlen och jääävlar vad det regnade.
Det hade ju duggat lite nästan hela rundan men det gjorde inte så mycket men när det sen spöregnade så fanns det inget annat att göra än att ta bussen.
Jag var blöt och kall och det vara bara inte värt det.
Att komma till Valhalla och bara vara blöt kändes inte som ett alternativ så jag åkte till jobbet och duschade och åt lunch och spelade lite spel.
Men fortfarande, 90 min löpning är ca 900 kcal så det är bara att vara nöjd.

Nu ska jag gå in djupt i mig själv och hitta viljan att gå ut och springa...
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar