Leta i den här bloggen

måndag 9 juli 2012

Måndag..

Igår var jag arg och irri som fan.
Vågen står ju bara stilla. Sen när jag åkte till jobbet och hade tatt på mig en söt, vit klänning visade det sig att det var en sån som vid minsta vindpust blåste upp och visade ALLT! Orka byta så det fick bli en tröja runt midjan. Asfult men bättre än alternativet.
Sen skulle jag svulla i godis.. Åt väl en 5 och sen mådde jag illa. Där fick man för att man för att man bara eller nästan bara äter bra.

Det var skönt att jag märkte att fast jag lät mig äta precis vad jag ville så blev det inte så farligt.
Nu ska jag åka och jobba.
Hoppas på en lugn kväll så jag hinner göra lite bra mat.
Ska köpa grönsaker och sånt på vägen.
Kram kram och ha de gött.
Nu reclaimar jag kroppen, viktnedgången och makten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar