Leta i den här bloggen

måndag 16 juli 2012

Måndag..

Hmmm träffade en pastor igår när jag åkte hem. Han vill ses för att prata och få mig att förstå min far.
Som allt annat på fyllan lät det bra då men nu!
Nej tack!
Har ingen lust att sitta och lyssna på en man som säger sig vara pastor men som kör taxi.
Mina demoner och mina ledsamheter pratar jag INTE med en taxikörande pastor. Haha!

Det är en ny vecka, en ny chans att se vad jag kan göra och vem som vinner kampen om mina kg'n, jag eller kroppen.
Det är en kamp jag SKA vinna. Inte just idag för det blev hårt igår men på söndag ska det fan vara ett minus på vågen!
Nu gröt och kaffe. Sen in och köpa kvarg och frukt och sen jobba.
Weeeee!

Nu kör vi. Ändå in i mål!
Jag ska springa Lidingö. Jag ska tappa 10 kg tills dess. Jag ska vinna. Så enkelt är det!
Hornen är vässade. Handskarna är på och viljan är min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar