Leta i den här bloggen

måndag 2 juli 2012

Nu är det natten..

God damn vad in i helvete trött jag är!!!! Fattar inte vad det är för fel på mig!! Eller jo.. Efter sem från jobbet så har vi ganska bra att göra och jag blir trött och fötterna ska vi inte prata om!
Ligger med dem i högläge och det som händer är att de domnar..
Men men hoppas de mår bättre imorgon.
Dagen har gått fort. Löpningen gick skit. Haha!
Men jag kom ut iaf.
Maten har gått bra.
Kör efter Isodieten nu och enligt dem ska jag komma upp i 1600 kcal men enligt shape up appen så stämmer det inte riktigt.
Jag blir förvirrad men har bestämt mig för att köra på och lägga in som vanligt och skita i att det kanske inte alltid stämmer.
Bättre att regga och hålla mig än att bara skita i allt.

Just nu är jag sjukt glad att jag är så envis som jag är för annars hade jag ju legat här och tryckt en Ben 'n Jerrys. Mmmm... Glass..
Men skam den som ger sig och så snart jag pallar se mina siffror på vågen utan att få en ångest attack så kommer de komma upp varje dag tills jag når mitt mål.
Nu är det dax att stänga de bruna och invänta en ny dag..
Natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar