Leta i den här bloggen

torsdag 19 juli 2012

Snuskigt nära, jobbigt in på skinnet och fruktansvärt personligt..

Vaknade precis ur en fruktansvärd dröm.
Den var så jobbig att jag tom började gråta..

Jag var tillbaka med Tomas Karlsson som var barn i våran extrafamilj och min demon. Jag hatade honom. Känner fortfarande hur jag skulle vilja bara slå tillbaka och skrika och spotta och få ur allt de hat jag känner mot honom.
Det jobbiga är att han i drömmen var min söta, älskvärda, mogna, underbara, vackra gudson. De påminner inte ens om varandra! Förutom att båda är blonda och blåögda.
Den ena är djävulen själv och den andra är en ängel.
Iaf så i drömmen försökte han som alltid sätta sig på mig.
Få mig att må dåligt och skämmas.
Men nu hängde jag bara på. Nu vågade jag allt han tvingade mig till som barn.
Och nu när jag skriver så kommer minnena tillbaka och de är fan inte bra. De får mig att vilka kräkas och krypa ut ur mitt skinn. De får mig att känna mig liten och värdelös och fet.

Iaf, vi skulle åka, vissa cyklade och jag hade fått en gammal motorcykel utan bromsar som han fick ut mig i trafiken med och helt plötsligt står vi framför en brant backe med en väg längst ner som vi ska korsa. Jag är höjdrädd men i drömmen så kastar jag mig ut och korsar vägen med bilar och klarar det. Ingen tvekan. Ingen rädsla. Jag vann över honom!
Jag fick de äckliga flinet försvinna.

Det finns en sak som hände där som jag begravt så långt ner jag bara kan som kommer upp ibland. ett sånt jag inte vill ta på eller komma ihåg. Ett sånt jag skäms för och mår så dåligt över att jag aldrig tänk att de ska komma över mina läppar. Kanske kan de komma ur mina fingrar..

Min far försöker jag förlåta och har kommit en bit på vägen men de där Alsike asen. De ska ruttna i helvetet!!
Iof så såg jag för några år sen att han, Tomas fått sitt straff och är ful som stryk. Röda finnar hade han över hela ansiktet i de kortet jag såg och ja det är omoget och taskigt och dumt att glädjas över nåt sånt men den ångesten vi kände när vi var där...
Jag hatar dem!!! Av heeeeela mitt hjärta.

Idag ska jag använda den negativa energin jag har i min kropp just nu och persa på min runda!
De ska inte vinna. De hånade oss för att vi var feta. Inte nog med att vi inte kunde vara hos pappa för att han söp, vi skulle vara hos en fam som misshandlade oss psykiskt och..
De hånade oss för att vi var stora. De tvingade oss att äta äckelgröt och om jag såg Arne eller Tomas på stan kan jag inte säga hur jag skulle reagera.

Nu måste jag sluta. Det kan inte komma nåt bra ur att skriva nåt mer om de jävla fittorna!
En skam för mänskligheten är var de är.

Blunda.. Slappna av.. Skaka av dig olustkänslan.. Behöver du kräkas gör det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar