Leta i den här bloggen

onsdag 15 augusti 2012

15 dagar kvar!

Hmm jag skulle blogga innan jag somnade igår men nepp.
Kom hem med början på migrän, tror jag det var och slocknade i soffan. Där jag blev liggandes hela natten.
Men vaknade tidigt och har ätit frulle och ska snart springa till Sats och köra lite styrka.
Sen blir det pressvisning av Snabba Cash.
Jag gillade ju visserligen inte den första filmen, boken var sviiiin bra men filmen sög ju hästballe.
Men mannen är ju snygg och en pressvisning kostar ju inget förutom lite tid och det är lite mysigt att börja dagen med träning och film.

Sen tänkte jag ev efter åka upp till Landala och köra pump med Lina. OM jag inte lägger mig på en filt i solen och sover lite. Det är galet lockande.

Maten går bra. Tror jag. Vågar inte väga mig och bli besviken för då ger jag upp och jag har bara 15 dagar kvar.
Så jag kollar kroppen varje dag och känner efter om jag känner nån skillnad och hoppas på att det inte är hjärnan som spelar mig ett spratt.
Nu till den stora frågan.. Vad ska jag lyssna på när jag springer idag?
En bok, P3 dokumentär, P3 eller musik??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar