Leta i den här bloggen

måndag 6 augusti 2012

Batman och Pink Widdow?

Då var dag fem över och jag har klarat även den utan socker.
Var på dejt och såg Batman. Inga popcorn, ingen läsk och inget vin efter utan ett uppfriskande glas sodavatten. Mmmmm..
Har haft sjukt ont i huvudet idag.
Men det måste ju vara av dieten..

I vilket fall så blev jag arg för jag hade så ont och inte hade förtjänat det att jag åkte och spinnade.
Vilken inst. Hur glad blir man inte efter??
Då hade jag inte ont i huvudet längre men faaaaan vad illa jag mådde.
Pulsen hade jag toppat över 100 så jag tog i för kung och fosterland. Svetten strilade ned genom svettbandet och det tog fan nån timme innan jag hittade den riktiga andningen.

Det var värt det. Alla dar i veckan.
Jag ville nästan inte att passet skulle ta slut.
Man fattade inte att tiden hade gått så fort!

Sen hem, äta och åka ner igen.
Filmen var bra och nu vill jag bli en superhjälte.
Jag tänkte döpa mig till The Black Widdow eller The Pink.. Men jag är rädd för spindlar, jag är rädd för höjder (jag tänker mig att jag klättrar på husväggar och sånt) och jag är rädd för mörker och superhjältar opererar ju på nätterna..
Hur löser jag detta??
Sen efter filmen satt vi på Smaka. Han drack en GT och jag soda vatten. Mums!

Vi satt ute för han ville röka och gahhh vad kall jag blev. Så när jag kom hem blev det te och sängen! Nu ligger jag här nerbäddad och är lite kall men mest trött.. Så natti och over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar