Leta i den här bloggen

lördag 4 augusti 2012

En vals på bokstäverna..

Då var det kväll och vad har jag gjort idag?
Tränat och sovit. Bara det. Inget mer inget mindre.
Eller jo kollade med P-A vad vi ska träna nästa vecka och till min fasa såg jag att iaf tre av mina pass körs av "hon vi inte nämner vid namn" så antingen så biter vi i det sura äpplet och tar en klass och ser om jag gillar det bättre eller så får jag hitta på nåt annat de TRE dagarna.

Vet ju inte hur mitt knä kommer må, hade ju tänkt vila det då det gör ont och jag nu måste ha knäskydd när jag går tom. Tror bara det är lite överansträngt men det kan ju vara bra att vila det.
Men om det nu är hon så vette faaaan vad jag gör. Pallar inte springa band eller köra crosstrainer för det är ohyggligt tråkigt så det får bli ett sista alternativ och att springa band är ju inte bra om jag ska vila knät..
Det är ju skonsammare för benen men ändå..

Jag är inte bra på att vila eller ta det lugnt. Och jag försöker alltid hitta vägar runt det men nu finns det inte så många.
Och jääävlar vad jag vill poppa popcorn nu! Hela kroppen skriker efter det men jag tror inte det ingår i min diet just nu.
Eller en påse godis. Det hade oxå suttit som ett smäck. Hmm och sen suttit på vågen.. Jaja det är bara att surpla lite mera te och sova.
Då försvinner suget och det är dag fem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar