Leta i den här bloggen

måndag 6 augusti 2012

Klimakteriet och fettförbränning.. Eller bara svettningar..

Ligger i sängen efter en låååååång dag.
Eller ja det var mycket på jobbet, varje dag är lördag hos oss. Haha!
Nu märker jag av fettförbränningen.. Jag svettas när ingen annan gör det. Jag känner hur jag luktar annorlunda och hur användandet av tuggummi kommer öka.
När jag sprang till vagnen så började jag svettas som en gris av ingenting. Jag är på rätt väg.
Dag 7 har börjat och snart har jag uppnått mitt första delmål. 10 dagar.
Det är konstigt hur motiverad jag fortfarande är och hur mycket jag vill detta. Få den kropp jag förtjänar och kämpar för.
Jag vill för en ggns skull inte vara den stora utan den inte "normala" utan den starka. hon som har fina armar, hon som springer 2 mil på morgonen utan att blinka, hon man vill vara med och känna för att man blir vacker i hennes/min närhet..

Jag har så många såna vänner och nu vill jag in i deras glans.
Jag kommer aldrig bli som alla andra, jag är för unik och konstig för det. Jag vet inte hur man är diskret, jag vet hur man hörs och syns och älskar sina medmänniskor. Det är jag!
Men jag vill vara vackert unik inte stor/fet unik..

Japp och där fick ni följa med i karusellen som kallas Linnéas hjärna haha!

Nu är det tandborstning för den döda hunden måste ut och sen sova för att invänta en ny hääärlig dag och snart så hoppas jag kunna skriva lite roliga nyheter här.. Jag somnar iaf med ett leende på läpparna och en varm mobil..
Natti världen, vi ses imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar