Leta i den här bloggen

lördag 25 augusti 2012

Lördagen den 25e aug och 6 dagar kvar!

Det är en skön och solig lördag vi vaknar upp till.
Det är spinning med Lina och vid min sida kommer jag ha Lina och P-A.
P-A har blivit min träningsman. Jag kör nog aldrig så hårt utan honom. Han peppar bara av att sitta där. Tänk om alla kunde ha det så bra!
En bra inst som peppar i sadeln och en vän vid sidan om.

Idag är oxå dagen då lillasyster ska springa midnattsloppet. Jag skulle ju springa men mitt knä hade andra planer men en timme löpning eller en timme spinning, jag får iaf svettas en timme.
Ellar ja.. Jag åker nog in och kör på lite innan.
Har nu kommit in i en fas när jag är konstatnt trött.
Undrar om jag ska försöka äta lite mer kanske..
Eller somna tidigare.

Var på Valhalla och tränade igår och kom på att jag hatar deras speglar.
Man ser helt ihoptryckt ut och man känner sig asfet.
Jag har undrat varför jag alltid känner mig snuvad på konfekten där..
Man glider in, känner sig tränad, smal och livet är på en pinne. Kollar sig i spegeln och... WTF???
Vad hände? Vart kom allt de fettet ifrån?
Hade inte jag gått ner? Var är mina muskler?

Men idag är det Landala. Där är man het igen.
Nu kör vi.
Let´s start this Saturday!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar