Leta i den här bloggen

onsdag 8 augusti 2012

Morgon dag 8..

God morgon onsdag!
Det är dag 8 och både frulle och mellanmål är nere.
Trött som skammen men det är bara att ta sig i kragen och komma igång.
Igår var jag på Snövit and the huntsman. Mmmm när han blev skadad och de visade hans kropp. Gahhh...
Det var jag och P-A som efter spinningen tog en middag och bio.
Hur najs som helst. Sen efter satt mina kollegor kvar efter jobbet så vi gick dit och sen så hamnade jag på lilla.
Jag skrattade så jag fick ont i huvudet så när jag kom hem blev det ibumetin och sen så sova.
OCH jag var nykter. Så nu är vi inne på dag 8 och idag blir det träning, lämna blod och sen jobba.

Förra veckan så hade jag lite olika pass inbokat med vissa inst för att de är sååå bra.
Det är tur att jag kollar vilka som kör för annars hade jag blivit besviken.
Det är bland det värsta jag vet när man hoppas på en och så är det en man inte ens gillar! I vissa fall kan man ju lika bra stanna hemma då.
Som om jag hade kommit till en Therese klass och hon som inte får nämnas vid namn hade klassen istället då hade jag gått hem!
Idag är jag glad över att jag ska köra yoga med Caroline.
Den bästa som finns! Hon är så lugn och söt och vacker och man vill hata henne lite för att hon  har allt men den auran hon har är mmmmmm...
Man känner sig vacker när hon tittar på en!
(och nej jag spelar inte i andra laget)

Jag vet inte men det är så tråkigt när det verkligen inte blir som man tänkt sig.. I söndags blev jag iof glad för då var det en av mina favoriter som vikade och faaan vad papp jag blev när jag såg att han skulle köra!
Nu ska jag packa ihop mig och åka och träna.
See yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar