Leta i den här bloggen

söndag 26 augusti 2012

Söndag, vilodag????

Just nu finns det inte många atomer i denna kroppen som inte gör ont.
Har varit på jobbet sen 10 och vi har suttit i skiten sen vi öppnade typ.
Vi har inte haft tid att äta. Och när det har funnits ett uns till lucka att få i sig nåt har det gått så långt att man mår illa och jag har levt på fil och müsli.
Jo jag vet att det inte är bra alls och att det antagligen är därför som jag skällde på en i servisen...
Förlåt Nickan.
Men då var jag oxå så trött att när lillasyster kom och skulle kramas så började jag nästan gråta.

Ingen träning blev det idag men maran i köket räckte och blev över.
Gahhhhh!!!
Ikväll är en sån kväll som jag önskade att jag hade nån att krypa ner hos.
En som pussar mig och masserar mina fötter och mina axlar och bara älskar min trötta lekamen.
Allt i mig skriker och vill ha uppmärksamhet.
Jag behöver träna. Jag behöver blodgenomströmningen.
Jag behöver sova. Jag behöver fan sex.
Och idag är oxå dagen då jag var sjukt nära att skita i mitt alkoholförbud.
Ett glas rött har aldrig varit så lockande. En kaka har aldrig varit så tilltalande.
Alla goda saker skrek på mig och ville ner i min mage.
En fylla idag hade varit så kul men så hade jag blivit full på ett glas och fått åka hem ändå.
Så jag är glad att jag höll på mig och ligger i sängen utan varken socker eller alkohol i mig.

Sova kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar