Leta i den här bloggen

måndag 27 augusti 2012

Spinning für alle!

Sängen och jag..
Vi är bra vänner.
Idag har det inte blivit mycket gjort.
Åt frulle och somnade om. Jättemycket somnade jag om.
Vaknade lagom till lunch och eftersom jag inte orkade laga mat och har kommit in i en grötperiod så blev det gröt till både lunch och middag.
Träningen idag höll på att inte bli av. Men så skulle två favoriter göra come back efter sommaren och jag har ju längtat så det blev bara att klä på sig och åka.
2.5 timmar spinning blev det och fan vad det gjorde gött för kroppen!
Nu är jag göttigt trött, innan var jag jobbigt trött. Så där så det pirrade i kroppen och jag kände mig lite förkyld. Det brukar jag bli när kroppen är sliten och jag inte lyssnar..
Just nu i skrivandets stund så ligger jag på spikmattan och kommer snart att somna.
Jätte snart..
ZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz.. Natti

1 kommentar: