Leta i den här bloggen

torsdag 6 september 2012

Depp del 2.

Det är helt fantastiskt att jag efter jag skrev mitt väldans deppiga och ledsna inlägg har pratat med en vän som säger sig inte ha läst men som visste precis vad jag behövde höra idag..
Det är väl egentligen inte så att jag är nere eller deppig så där som jag kan bli.
Bara det att det känns när alla vänner checkar in överallt och har jättekul och alla får förfrågningar om att komma ut utom jag.
Alla har ett liv utom jag och det gör lite ont.
Det är lite jobbigt.
Jag tror att man säkert tror att jag är den lyckligaste och den starkaste men även de är svaga ibland. Och även de behöver nån som tar emot en när man kanske inte orkar hålla sig uppe.

Jag har världens bästa vänner egentligen och ja jag är fortfarande aslycklig efter helgen och att jag hade turen att få träffa joooordens bästa människor men tyvärr bor inte de här.
Just idag är jag bara ledsen så där som alla blir ibland.
Jag har nog aldrig ångrat mitt nyktra beslut så mycket som nu för jag vill helst av allt åka till Stockholm och vara fabulös och dricka rosé.
Jag vill inte vara här. Jag vill inte vara ensam.
Och jag vill faaaan inte gråta.

Så. Nu skiter vi i detta och somnar och vaknar till en göttig morgondag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar