Leta i den här bloggen

fredag 14 september 2012

Fy fan vad jag är bra!!

Gårdagens träning var brutal...
Började morgonen med 55 min spinning. Sen hem och sova lite för att sen ta mig till Landala och köra pump med Lina och sen vila för att möta upp lillasyster och köra deadball och sen 75 min spinning.
Kroppen gör ont och är mör idag.
Tror nog det blir en vilodag eftersom jag har två klasser imorgon.
Men jäääävlar vad det syns i kroppen. Ska sätta ihop bilderna och lägga upp resultatet från den första månaden utan alkohol och socker. Jääävlar vilken skillnad det blir när man tar bort två skräp produkter ur kosten.

Nu är ju frågan om jag ska vila idag. ( Det lutar åt det) Eller om jag ska åka och köra 45 min spinning. Det är ju en favvo som har klassen..
Men som sagt. Jag slaktade kroppen igår.
Och imorgon har jag två träningspass men det enda som är säkert där är Lina´s spinning.
Både Johanna och Cie har klass samtidigt och hade jag kunnat klona mig hade jag tatt båda men det går ju inte.


Jag kunde inte hålla mig utan la upp dem ändå..
Här har vi resultatet av en månad utan socker, vin, cigg, ostrkokar och en jääävla massa träning.
Och på efterbilden har jag precis tryckt en pizza, mindre ost såklart eftersom jag gjorde den och mer protein OCH alla kvinnor vet nu vad jag pratar om när jag säger att jag har mensmage på efterbilden.
Så den är svullen av lite olika orsaker och ÄNDÅ så bra resultat.

Nu, idag är jag ännu mindre och kan inte sluta kolla och ta på magen.
Fy fan vad jag är bra!!

Och ja, det blev vilodag idag. Det blir jobbet direkt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar