Leta i den här bloggen

måndag 10 september 2012

Gahhhh! Tänk att man kan sakna något så..

Jag HATAR att inte få springa!!! HATARHATARHATARHATARHATARHATARHATARHATARHATARHATAR!!!!!
Jag blir tokig! Jag ser folk som springer överallt. Jag läser om alla som springer och jag saknar det.. Jag saknar det så det skäääär i bröstet..
Jag vill bara gråta nu.
Jag försöker verkligen hitta substitut för löpningen men det går inte.
Jag säger till mig själv att spinningen är lika bra. Lika skön och lika befriande. Men helt seriöst.
Ni som är löpare vet ju att jag snackar skit. Att jag bara ljuger för mig själv.
Min kropp behöver ett långlöp. Ett tvåtimmars löp i höstvärmen. En höstmorgon.

Idag var det sjukt nära att jag sket i att det gör ont och tog mig ut ändå..
Så för att stilla det lite får det bli en tvåmin på bandet innan 2.5 timmar spinning ikväll.
För jag går fan under annars!

Detta med att vara sjuk eller skadad har aldrig varit min kopp te. Jag har inte lugnet i kroppen för det. Har nog haft en förkylning på G nu som jag totalt ignorerat och vips så är den borta.
Så är det. Man behöver inte alltid känna efter så jävla noga. Eller noga.

Jag och P-A har samma problem. Medans andra hittar på orsaker till att INTE träna så hittar vi på orsaker till att INTE vila.
Haha!
Men nu tycker jag att knät har vilat länge nog. Nu är det dax att jobba lite. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar