Leta i den här bloggen

onsdag 12 september 2012

Glömt igen!!

Just nu är jag så sjukt taggad och det är så sjukt mycket jag vill säga och skriva.
Det är gött att vara här uppe i molnen och bara vara laddad.
Och det är viktigt att komma ihåg hur det känns de dagar motivationen inte finns där.

Var på Moas spinning, 45 min och sen skulle jag hem och köra yoga.
Köpte två dvd's av Jillian Michaels på tradera och skulle köra yoga meltdown idag. Men den ville inte funka.. Astråkigt. Så jag ska se om det funkar bättre i dvd spelaren är i datorn.
Hade inte så mycket tålamod eftersom jag inte hade ätit frulle så det fick bli göttiga isopankisar istället. Med ananaskeso, vindruvor och vattenmelon.

Nu laddar vi för spinning med Andréas. Kanske en liten powernap innan..

Jag har ju fått höra att jag inte har kroppstypen för att bli smal.
Och det maler och maler i huvudet.
Men det är oxå det som motiverar oxå. Den kommentaren är som att hälla bensin på en öppen eld.
Jag ska ju alltid motbevisa folk så bring it bara.

Jag har ett outtalat mål som alltid verkat så långt borta men nu så, ju mer jag tänker på det så SKA jag dit. Vågar inte skriva ut det än men det kommer..

Och detta glömde jag posta 10.30 imorses..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar