Leta i den här bloggen

söndag 9 september 2012

Motivation!

Det är verkligen sjukt detta med motivation.
Hur den ändras och hur den försvinner för att komma tillbaka med full styrka och lamså när man inte väntar sig det.
Nu har jag ju inte förlorat den utan den har som omdirigerats lite bara.
Kanske mest för att jag tyvärr inte kan/får springa just nu.

Eftersom jag är van vid att springa 1-2 timmar om dagen så måste jag vara ännu mer noggrann med vad jag stoppar i mig för att inte gå upp.
Och hmmm ja det kanske jag inte har varit.. Visst inget godis och inget vin men man kan slarva på andra sätt.. Och det syns i ansiktet. Ett gäng illegala invandrare har bosatt sig i fejjan och de är inte välkomna. Jag pratar så klar om finnarna.
Två har förvirrat sig ner på ena axeln..

Så denna veckan har vi lite att tänka på.
1. Drick vatten
2. Ät bra mat
3. Glöm inte mellanmålen

3 to do varje dag denna veckan och då hoppas jag att ansiktet blir mitt igen och inte en 15 årings.
Sen måste jag bli bättre på att rehaba mitt knä.. Så att jag kan springa snart igen. Saknar det som faaaaaaaaaan!

Jo men motivation och mål var det jag skulle komma till.
Jag har ju fått höra att jag inte är kroppstypen som kan bli smal eller som passar att bli smal, att jag är fin i kroppen som jag är nu, att män vill ha nåt att ta i osv.
Fuck that!
Jag ska bli smal och jag ska bli stark eller starkare men mest av allt vill jag motbevisa alla som tvivlar.
Alla som säger att JAG inte kan.
Jag vill vara snygg i ett par hipsters, heter det så? Och ett midjekort linne.
Jag vet att jag kan och jag ska bara göra det. Så enkelt är det.

Nu bio.
See ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar