Leta i den här bloggen

torsdag 13 september 2012

Samvete..

Sitter på vagnen på väg till Landala. Brottas med ett sjukt samvete som bara skriiiiiker på mig.
Och det är bara för att jag valt att tänka på mig.
Just nu iaf. Får se vad som händer ikväll..
Jag behövs på jobbet och har för ovanlighetens skull planer idag.
Jag och lillasyster ska träna och sen hem till Emma och hänga lite.
Inget så jätteviktigt egentligen men vi har inte setts på HELA sommaren och jag saknar henne och kidsen.

Nu till det jobbiga. Det finns typ ingen som kan jobba.
Jag brukar alltid komma in men idag vill göra det som är viktigt för mig.
Det som får mig att må bra.
Samtidigt som jag behövs på jobbet.

Just nu får ledordet bli: Det är bara jag som kan leva mitt liv.
Och det får inte bara fyllas av en massa måsten.

Så. Dax att slappna av och vara ledig denna härliga torsdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar