Leta i den här bloggen

söndag 23 september 2012

Söndags slö..

Jag är trött idag. Sjukt trött. Men det är bara att plocka upp sig och orka.
Var uppe alldeles för sent i natt men det var det värt.
Och sen spinning 10.30. Trodde att jag skulle få börja 15 men nepp. Är på väg till jobbet nu. Allt för att slippa den hårda, jobbiga preppen i veckan.

När jag gick från vagnen tänkte jag att faaaan vad vi förtjänar lite götta idag.
Ska ta och köpa med mig en stoooor påse godis och sen så kom jag på att.. Men det går ju inte. Jag får ju inte äta det..
Så idag lyxar vi till det med fruktsallad.
Och egentligen så är ju det faktiskt godare. Egentligen, men när man är trött så vill ju kroppen ha det som går fort in i systemet. Som godis.
Man bli lite piggare för ett tag. Men om ni nån ggn har luktat på godis. Rakt ner i en påse så luktar det inte så jävla gott alltså.
Ganska vidrigt och kemiskt.

Nej. Nu räcker det. Nu är det dax att göra lite nytta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar