Leta i den här bloggen

lördag 29 september 2012

Sötsug, vin och längtan..

Just nu är jag så sugen på allt att det inte ens är lönt att gå och köpa mjölk till kaffet till imorgon.
Då kommer jag bli tacklad av sockerdjävulen och komma på nåt skäl till varför jag faktiskt förtjänar att äta götta.
Så just nu får mjölken vänta.

Funderar på om kroppen skulle nöja sig med en fruktsallad men det är inte troligt just nu.
En stooor påse karamellkungen skulle ju inte sitta fel.
Eller en påse chips eller ostkrokar.
Mmmmm...
Eller en kartong med Ben'n Jerrys..
Ahhhhh!!
Vad fan har jag gett mig in på??

Sen så längtar jag. Efter en person. Jag saknar inte utan längtar..
Min kropp längtar och inte på ett sexuellt sätt utan bara på den närheten, tyrggheten och lugnet.
Ibland så hittar man personer man klickar med på en ggn. Det är som att man känner dem utan att man träffats mycket och så känns det nu.
Att vara tyst med en person utan att det är jobbigt, det är det inte alla man är med.

Det blev ju kompisförälskelse på bröllopet. Och då med minst 4 personer.
Men denna.. Mmmm.. Snäll, varm, lugn, stark, vacker och har en aura som man bara vill komma in i.
Så här ligger jag. Ensam en lördag och längtar. Efter socker, vin och en vacker människa.
Det är 41 dagar kvar tills två av dem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar