Leta i den här bloggen

tisdag 25 september 2012

Tisdag och det gör ont.

Jag körde Viper igår och det känns. I baksida lår och ryggslutet. Asgött.
På kvällen körde jag, P-A och Andréas spinning. Förts galet jobbiga 55 med Christian och sen 90 med bästa och skönaste Therese.
Efter hennes pass går man hem som i ett lyckorus.
Man är glad och nöjd ända in i själen.
Jag brukar studsa på små rosa moln men efter Christians dödspass så var man sjukt trött och Thereses sista intervaller, en på 5 och en på 4 min var de längsta i mitt liv.

Nu väntar jag på att tvätten ska torka och sen bär det av till Järntorget för inhandlandet av ett par nya arbetsskor.
De jag har borde slängts för 3 mån sen. Det är nästan så de inte håller ihop..
Så om allt går som det ska har jag innan kl 12, tvättat, diskat och tränat dagens första pass. 10 över 12 börjar dagens andra som blir spinning 45 med Moa och sen bär det av till jobbet.

Kanske borde fundera på att få i min lite vatten oxå..
Är bra på att slarva på det så denna veckan blir nog focus på vatten.
Minst 2 liter om dagen.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar