Leta i den här bloggen

lördag 20 oktober 2012

20 dagar kvar.. Och en ömmande, lite trött kropp.

Det är lördag.
Det är 20 dagar kvar på mina 100.
Ahhhhhhh! Det börjar bli segt nu..
Var på AW med Sats Landala igår och drack kaffe, vatten och cola.
Det blev lite jobbigt i slutet när jag var tvungen att försvara mig hela tiden. Detta med att jag inte dricker. Ja jag VET att ett glas inte gör något. Ja jag VEEEET att jag inte vinner något på detta. Ja jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!
Det jobbiga med att vara ute med människor som blir berusade är att man får höra samma saker om och om igen.
Och igår fick jag försvara min nykterhet lite för många ggr för att jag skulle tycka det var kul.
Men innan fyllan så var det astrevligt.

Igår dansade jag lite och sen testade jag grit plyo för första ggn.. Det var döden. på riktigt.
30 min rent helvete.
30 min har aldrig gått så sakta.
30 har aldrig fått mig att vilja lämna ett pass så mycket.
Och just då var det bara att ta fram hornen och tänka att det är bara 30 min.
Efter det tog jag yoga och det var väl inte det bästa jag har hittat på. Från skyhög puls ner till att sitta och andas på en matta.
Men nu har jag gjort det oxå.

Hmmmmm hörde jag kaffe?

Idag är det lite nöta band, spinning med Lina och så jobba.
Hoppas hoppas jag får baka pizza..

Snart så är det ju dax att ställa sig på vågen. Jag är asnervös och skjuter på det hela tiden. Men efter de 100 så måste jag ju.
För att se vad som har hänt och då blir det måttband och hela kittet.
Har en känsla av att jag måste ändra min vilopuls på pulsklockan för han vill inte alls som jag vill.

Nepp. Dax att klä på sig. Dricka det där kaffet och åka mot gymmet! Nu ska vi svettas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar