Leta i den här bloggen

torsdag 18 oktober 2012

22 dagar kvar..

Då har torsdagen kommit en bit på väg och här har jag hunnit köra 55 min pump med Lina.
La på som faaaan och kände att jag har nog fan mystränat lite det sista. Eller rättare sagt inte fattat hur pass mycket starkare jag har blivit.
Så nu är kroppen ganska mör..
Men ingen rast ingen ro. Kvällen bjur på spinning med bästa Edman och sen kanske, kanske, kanske om jag hittar motivationen och styrkan blir det viper med den snygga Kim.
Och är jag väl där så kanske, kanske, kanske lite combat oxå.
Ska suga på karamellen lite. Det är ju dax att utmana lite känner jag.

Har ni en bra dag?

Jo så var det ju en som undrade hur jag tappade all vattenvikt i ett inlägg från i somras. Jag tror att jag bara kapade kolhydratintaget faktiskt. Inte att jag slutade äta dem men att jag minskade på dem.
Nu är det dax för en snabb powernap och sen dax för lite mer svett!
Let's do this people!

1 kommentar:

  1. Gött! För att veta hur mycket man kan pressa sig själv så måste man ibland köra så hårt att man bryter ihop. ;-)

    SvaraRadera