Leta i den här bloggen

måndag 1 oktober 2012

39 dagar kvar. Still going strong!

Igår så dog jag lite.
Först så spinnade jag lite på morgonen med Emma och hon dödade mig.
Sen på kvällen så körde jag Combat och Yoga.
Tänkte att jag kör slut på mig på Combaten och sen så efter har vi en skööön yoga.
Men eller hur..
Visst Combaten var jobbig men inte så som den kan vara.
Yogan!!!
Gahhhhhh! Har aldrig svettats så på mattan nån ggn!!
Hon körde slut på oss helt.
Det var nån yin och yan yoga så ena delen var flödande och varm och full av rörelse. Den andra höll man positionen, vissa så länge som 5 min!!
Jobbigt var det och det är nog det som känns lite extra idag.

Snart väntar Vipr med Meri. Hon kommer ta livet av mig som vanligt men det gör inget, det får hon så gärna så..

Idag är det dag 61 och det firar vi med en ny rosa tröja.
Woop woop!!

Och sen en ganska viktig sak. GRATTIS JÖRGEN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!
Hoppas du får en gryyyym dag och kanske väntar en present från mig nånstans i framtiden.
Kramar i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar