Leta i den här bloggen

onsdag 17 oktober 2012

Det är natt den 82 dagen..

Idag har känslorna åkt upp och ner som en hiss till Heaven 23!
Först fick jag ett meddelande om att jag kunde åka hem och sen inte och så skulle jag jobba idag och sen inte.
Gahhhhh!
Så eftersom jag skulle jobba avbokade jag mitt Kinseis pass och sen när jag blev ledig ändå så pallade jag inte boka på det igen.
Dagens träning blev ett aaasjobbigt spinningpass med Edman. Och that´s it.
Kvällen spenderades i samma mans soffa. Först kollade vi The Hungergames och sen letade vi musik till ett event han ska ha.
Filmen har jag sett innan men inte Edman. Haha!
Det var askul att se han nervös och vid ett tillfälle blev han nästan svettig.

Dagens mat är det värre med.. Tre ggr gröt. Bara för att jag har varit lat och inte orkar laga något.
Och ja det är det enda skälet.

Nu är det 22 dagar kvar tills jag får dricka mitt första glas rött. Mmmmm..
Det kommer bli ljuvligt.
Och så äta lakrits och choklad.. Bara tanken på att få ha en godispåse och få smaka på innehållet låter som ljuv musik.

Attans, nu blev jag ju hungrig. Hahahaha! Har inte varit det på hela dagen.
Men först sova lite.. Har börjat somna till Jillian Michaels podsändningar. Jag får då somna till mina intressen, träning och mat.
Asnajs!
Men oj vad klockan är mycket!!!
Over and out jättefort!

1 kommentar: