Leta i den här bloggen

söndag 28 oktober 2012

Det är tidigt och det är Rosa Bandet!

Ibland så undrar jag vad det är för fel på mig!
Efter en sjukt lång dag igår. Men gaaaaalet mycket på jobbet så vaknar jag innan klockan och är färdig med frullen kl 6 för att vara och spinna Rosabandetspinning i TRE timmar med början kl 8.
För att sen åka och få stryk på jobbet igen till kl 22.
What's up with that???

Maten som jag haft såna problem med blir inte bättre så därför hoppade jag över några dagar.
Blev som trött på att skriva typ nada.
Som igår.. Gröt, lättmjölk, banan, clementiner, lite grädde, en swedbar, 1.5 skiva kotlettrad med lite morötter och rödvinsås, 2 vitlöksbröd, hallon kesella och så avsluta med en halv pizza.
Ok det var mer än jag trodde men så spinnade jag 90 min och jobbade till tolv på natten.
Just igår var det nog fördelningen det var fel på...
Att äta kl 12 var ingen hit men vad ska man göra när man ska spinna in pengar till Rosa Badet nu kl 8?
Tur att vi ställde om klockan.. Så man fick sova en timme till..

Ok.. Klä på sig.. Det bästa är att idag får jag vara heeeeeelt rosa, helt legitimt.
Bra va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar