Leta i den här bloggen

fredag 26 oktober 2012

Det var en ggn en dag som bara foooortsatte..

Idag var en sån lång dag som bara började.
Det började med att jag inte kunde somna igår och när klockan väl ringde och jag skulle iväg och spinna så var jag sjuuuuuukt trött.
Men men. Ska man köra Tour the France i 16 veckor så ska man.
Efter passet var det hem och äta och sen sova en sväng för att åka tillbaka och köra pump.
Sen till jobbet, där var det kaos och sen köra på.
James Bond hade premiär 00.07 nu inatt så köket hade öppet en timme längre.

Igår var vi på Chess. Kan ni så se den. Sjukt bra och såååå mysigt att göra nåt annat en vanlig onsdag.
Det var jag, Helena och Andréas. Det var tårar och skratt och glädje och sorg..
Det måste helt klart bli mer av den varan.

Nu är det jättedax att sluta sina bruna.
Har en kär vän som fyller år idag och vi pratade i telefon aaaaaalldeles för länge.
Var ju tvungen att ringa och gratta prick 00.00. Även om man slutade fylla år vid 30. Haha!
 Just ja.... Skulle ju beställa mina skor idag.. Tur att de finns kvar imorgon..
God natt och Grattis finaste på din dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar