Leta i den här bloggen

söndag 7 oktober 2012

God morgon sköna söndag..

Söndag morgon.
67 dagar har gått. 33 dagar kvar.
Jag har jobbat 5 dagar och är inne på den 6e.
Kroppen är trött och sliten men nu ser jag ljuset i tunneln. Snart ledig tre dagar.
Gårdagens bästa var nog att jag fick ta en storlek mindre i arbetsbyxor.
Hur skönt är inte det??
Jag vet att jag inte ser det just nu men det händer grejjer i kroppen.
Mina jeans, de tajta, börjar bli stora i rumpan och hänger snart.
Inte alls fint så för nästa lön blir det två par nya byxor. Inte träningebyxor utan riktiga.
Hittade ett par fina, svarta som jag vill ha.
Och som inte kommer hänga.
Nu måste jag samla min styrka och åka och träna. Ville ju spinna men så från ingenstans så vill Andréas köra cross training.
Vi pratade om det i veckan men jag hoppades ju på att han skulle ha glömt det..
Typiskt..
Jaja. Power king och koffeintablett it is!
Let's do this people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar