Leta i den här bloggen

tisdag 23 oktober 2012

Ibland är huvudet bara inte med..

Idag är det måndag och då brukar det stå 55+90 min spinning på schemat.
Och ibland vipr. Idag åkte jag till Sats Kungsgatan och körde Vipr. Åkte hem och åt och somnade och avbokade spinningen.
Jag är trött och kroppen är trött så vi stannade hemma i sängen och åt nötter.
Man måste  ju inte högprestera hela tiden och denna veckan ska nog få bli en lite lugnare..
Eller inte.. Det bestämmer jag under tiden..

Nu är det ju snart sova på tapeten. Kommer bara drömma ledsna drömmar om min älsklingar och om att de får HIV och dör ifrån mig.
Kollade på Torka aldrig tårar utan handskar och grät som ett barn.
The ugly cry oxå!
Jag kände mig tom och ledsen efter men så pratade jag med en av de vackraste männen ever och så känns livet lite roligare.
Han är lång och vältränad och rakad och sååååå fin...
Och straight. Och äldre.
Jag gillar ju inte småpojkar som resten av mina vänner. Både hetro och homo.
Lammkött är inte min grej.
Det finns vissa som kommer under min 40 spärr men annars så gillar jag mest män över 40.
Vet inte alls varför men det har blivit så.

Min syster skulle vara snäll mot mig och köpte en påse godis till mig för att hon vet att jag ääälskar just den sorten. Det är popcorn i choklad. Mmmmm... Nu ligger påsen på bordet och skriiiiiker åt mig att öppna och smaka.
Det är snart 17 dagar kvar och nej. Det kommer inte hända.

Nåt jag blivit lite rädd för nu när jag var ute sist är att nån skulle lura i mig alkohol bara för att den personen tycker det är kul och det gav mig lite ångest.
Nu luktar jag ju på allt jag stoppar i mig så att det inte ska hända men OM det skulle ske så tänker jag inte ta det som att det förstör mina 100 dagar. För då är det inget jag valt själv och skulle någon vara så elak kan den ruttna i helvetet.

Oj... Somnade ifrån att posta som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar