Leta i den här bloggen

onsdag 3 oktober 2012

Mitt i natten..

Hmm jag somnade. Stensomnade.
Så allt det jag tänkte skriva får printas ner imorgon.

Maten: fil, kvarg och müsli, macka med smör och ost, lite kött och matvete, gröt med laktosfri mjölk, 1/2 mango, 1 vitlöksbröd, fil,kvarg och müsli.

Ja det var dagens mat. Middagen blev lite torftig men vi fick mycket att göra på jobbet och tillsist hade det gått för länge och jag kunde inte äta.

Träningen då.. 55 min pump och 45 min spinning.
Pumen gick bra men det kändes att vipr hade satt sig i musklerna. Och benen var sjukt mosiga efter så att köra så som Moa ville var inget alternativ.
Mjölksyran kom fort och det stummade men skönt ändå att svettas igenom kroppen ordentligt.

Nu måste jag somna om. Ska lyssna på Kropp och själ som handlar om sockerberoende, vet att jag kommer somna men det är ju kul att ha nåt att se fram emot imorgon.
Natti, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar