Leta i den här bloggen

torsdag 4 oktober 2012

Svammel och dag 64!

Det är torsdag  och helgen närmar sig med stormsteg.
Den skulle vara ledig men så. Nej. Det blir jobba.
Fast det gör inte så mycket faktiskt. Jag gillar att jobba och nu kommer jag gå på så att jag kan träna det jag vill innan.

Jag startade denna dagen med 55 min spinning och sen var tanken att jag skulle prova på pilates men så ville kroppen sova och eftersom jag är så dålig på att ta vilodagar så sket jag i att stressa upp och väcka den och sov istället.
Kommer gå in och jobba en timme tidigare istället..

Jag blir mer och mer sugen på att väga mig nu. När jag spinnar börjar jag få ont i ljumskarna och det tror jag är för att låren blir mindre och jag får mer hud där som kläms för det känns så. Att det är något som blir klämt.
Jag älskar att kolla ner på magen nu för att den blir plattare och plattare och faktiskt så tror jag att jag ska fortsätta på samma bana efter dessa 100 dagar. Det känns så mer och mer för varje dag.
Byxorna på jobbet börjar bli stora och det känns annorlunda när jag tränar och kollar mig i spegeln.
Det är läskigt när man kollar och jag först har blivit liten och sen så tänker man EN enda neg tanke och alla kg'n är tillbaka igen.
Heeeeelt sjukt vad tankens kraft är stor.
Jag trodde fan inte att den hade så mycket att säga till om..
Så ju mer jag lär mig det desto mer säger jag till mig att jag kommer klara detta. Jag kommer komma i mål och jag kommer få den starka, smala kropp jag vill ha och när den är färdigskulpterad då tar vi och fixar brösten.

Mitt mål har ändrats lite.. Förut ville jag bara gå ner och bli smal. Nu vill jag ha en kropp med muskler som syns.
En mage där man kan se att det finns muskler under ytan, kanske inte ett 6 pack men man ska se konturer. Och armarna ska vara muskulösa. Och benen.. De är nästan de viktigaste. Jag älskar ben med muskler.
Många män gillar inte den kroppstypen jag är ute efter utan gillar den jag har nu bättre men jag gör ju inte detta för att få en man. Jag gör det för min skull. Bara min skull.

I helgen tänkte jag ta ett kort på hur jag ser ut just nu. Och så jämföra det med hur det såg ut när jag började. Från allra första början men det får bli nästa vecka. Tror inte jag kommer palla det..

Nu måste jag gå.
Ha en toppen dag. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar