Leta i den här bloggen

tisdag 13 november 2012

3 timmar PT!

Igår fick jag något som jag glömde skriva om.
Antagligen för att det är heeeelt galet men en kär vän gav mig 3 pt timmar.
För att jag fyller år om en månad och för mina 100 klarade dagar.
Det känns helt sjukt och overkligt och alldeles för mycket.
Sen är det ju så att jag är väldans dålig på att ta emot saker..
Jag tycker alltid att det finns nån annan som förtjänar det mer.

Efter 90an sipnning igår så kommenterade Therese, hon som höll i klassen att jag hade fått timmarna och jag sa att jag inte visste varför. Då svarade hon: för att du är så go.
In
get mer inget mindre.
Det gjorde mig alldeles varm.
Att människor känner och tänker så om mig.. Jag blir rörd och lite generad..

Så idag ska jag kolla mitt schema och se när vi kan sätta igång!
Weee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar