Leta i den här bloggen

fredag 2 november 2012

Dans, Grit Plyo, Ledig helg och Jobb..

Min fredag började aaaastidigt. Jag vaknade kl 5 typ och gick och borstade tänderna.
Kunde inte somna om så det blev frulle och sen somnade jag.
Vaknade runt 9, 10 och kände på kroppen. Planen var att dansa lite köra en Grit Plyo (som är helvetet på jorden ledd av en söt och vän liten värmländska. Eller hur!!!) och sen hem och äta, sova, tillbaka och köra en Nike klass och sen städa kanske gå på en dejt och så hem i tid för att kunna träna imorgon.
Allt gick som planerat tills gritten. Jobbet ringde och hade panik så efter träningen blev det jobb och min lediga helg är som bortblåst.
Ska jobba imorgon och på söndag oxå och ja, glöm inte måndag för i helvete!!
Så denna helgen kan det vara så att jag är den bittraste Linnéa ever eller så ballar jag ur och bara skrattar. Det kan gå precis huuur som helst.

Nu är det snart sova. Har härliga toner av julmusik i öronen och göttig träning framför mig imorgon.
Har en liten oro i magen oxå men det betyder säkert inte alls nåt som jag tror.
Men man lär sig av erfarenheter och då är det svårt att bli av med klumpen i magen..
Tänk om han...
Fan jag skulle åkt på dejt..
Så nu säger jag till mig själv: Andas. Ta det lugnt. Ta två steg tillbaka och softa. Ni har inte bråttom.

En annan sak.. Jag hade ju tänkt ta efter bilder i helgen men de kommer bli uppskjutet. Kommer inte orka det. Eller städa. Eller diska.
Varför ha ett liv när man kan jobba? Haha!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar