Leta i den här bloggen

torsdag 22 november 2012

Detta var det som inte blev postat..

5 dagar ledighet är över. Det känns lite vemodigt att lämna Uppsala men det gör det ju alltid.
Har inte fyllnat till eller festat eller ens druckit ett glas vin här.. Har som inte varit sugen.
Jag och P-A var och spinnade idag och sen gick vi och åt Thaibuffé.
Det bästa med att spinna med honom är att vi som peppar varandra utan att säga något.
Visst kan det väl slinka ut något ord nån ggn men som idag så behövdes det inte. Vi kör så lika att reser sig en utan att inst säger något så gör den andra det oxå. Och pallar jag inte så tar jag av hans energi eller tänker att "kan han, kan jag" och så är det bara att köra.

Planen efter, när vi åt middag var att få honom full och i säng.
Hahahahahahhahaha! Eller huuur!
Nej, planen var att äta och sen ta ett glas rött efter middagen. Att dricka vin till maten direkt efter träning är ingen bra idé. Spec inte när man som jag inte är van vid att dricka och känner av minsta lilla. Jag hade ju svept vinet och sen blivit lita på lyset och sen skrivit nåt dumt till Moto Moto.
Mmmmmm min fina..
Eller, ja, inte min, men, jo snart hoppas vi på min.

Hmmm nu undrar jag hur jag avslutade för det blev inte sparat när jag startade om datorn..
Jaja kram och god morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar