Leta i den här bloggen

tisdag 27 november 2012

Idag är jag stolt över min kropp. Vi gillar varandra.

Det blev 2.5 timmar spinning igår. Aaaaaasgött! Men vägen dit var lång.
Det som fick iväg mig var att Jörgen helt plötsligt när vi pratade drog iväg och sprang åttan i skatås. Då kan ju inte jag vara sämre och ligga hemma bara.
Efter var jag ju tvungen att kirra middag.
Hade inget hemma så jag drog till coop avenyn.. Inte ett bra drag.
570 spänn senare var jag på väg hem.

Idag var jag så där jobbigt trött och ville inte alls gå upp och träna innan jobbet men efter en lååång kamp med latmasken så blev det pump och spinning innan jobbet. Ganska bra faktiskt.
Jag är nöjd.
Nu ligger jag redan i sängen och behöver inte ta mig upp förrän klockan ringer och ska väcka mig till spinningen.

Dagens dietande har gått ganska bra.. Eller ja.. Det blev ingen riktig middag typ men en stooor skål mellanmål så jag hoppas att den backar den dåliga middagen.
Jaja nu är det dax att krama kudden.. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar