Leta i den här bloggen

söndag 11 november 2012

Söndag.. Vilodag?

Mmmm härliga, lediga söndag..
Den började 7.30 av att jag vaknade och då var det ju lika bra att äta frulle. Sen så somnade jag om och drömde en av de sjukaste drömmarna ever.
Iaf.
Tog mig till en av veckans höjdpunkter, cross training med Meri. Man kommer dit och är trött och går därifrån i eufori.
Visst får man alltid lite ont men det är bara gött..
Pratade lite med henne och ska nog köpa pt timmar av henne efter nyår.
Det finns nog ingen annan jag vill ha. Hon är en sån som jag lugnt skulle kunna hänga med och det är konstigt när jag från första början inte alls gillade henne.
Och då menar jag VERKLIGEN inte gillade henne och nu ar jag alla pass jag kan med henne..

Sen köpte jag presenter till mig själv. En rosa vattenkokare och Keplers nya, Sandmannen.
Det tycker jag allt jag förtjänar.
Försökte hitta ett sockersug men det finns inte där. Jag vill ju vilja köpa en stoooor påse godis men mår bara illa av tanken..
Sen så hem, äta lite, läsa lite, städa och rensa ut lite kläder och så iväg igen.
Nu var det combat och 75 min yoga på schemat.
Nu ligger jag hemma. I sängen och har ont i huvudet och mår illa..
Vet inte om det är migrän på G eller om jag bara har ätit och druckit dåligt för det har jag.
Det märker vi.
Nu ska jag iväg en sväng. See yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar