Leta i den här bloggen

onsdag 14 november 2012

Spining, svett och varulvar!

Idag började dagen 7.15 på en spinningcyckel på landala.
Det var svettigt men såååå skönt. Och det var Moa.
Sen var det hem och äta frulle och sova lite för att sen åka till komapssen och bli slutkörd av världens bästa Edman.
Sen till jobbet där man fick stryk av varulvar och annat löst folk.
Filmerna avlöser varandra nu i höst och att vi skulle ha det lugnt finns inte.

Idag hade jag bestämt mig för att inte äta en massa godis och kakor och skit.
Jag mår ju bara dåligt av det.. Får hjärtklappning och ångest och vill spy.
Och så kan vi ju inte ha det.
Så inga karra till mig.
Det var faktiskt lite jobbigt men det gick.
Hittade på ursäkter hela tiden och den största var ju såklart att jag redan har hållit mig så länge och att jag nu får "unna" mig. (HATAR de ordet, unna sig..)
Det var chokladbollar till lunch och jag smakade lite på en, bara för att hjärnan skulle fatta att det inte är så gott och budskapet gick hem.

Nu ska jag somna till julmusik. Och ja, jag började lyssna för 2 veckor sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar