Leta i den här bloggen

torsdag 1 november 2012

Tröttmössa..

Idag är en trött dag..
Gårdagen var låååång och intensiv och jag är så sjukt trött att jag faktiskt känner mig sjuk.
Så där småförkyld..
Hade det varit vår hade jag nog trott att det var pollen i luften men nu är det ju vara en viss herr Bond som är jobbig.
Kanske är allergisk mot honom...

Så idag blev det ingen träning.
En lång morgon i sängen och snart iväg och jobba.
Igår körde jag spinning 7.15 sen jobb i två timmar för att sen ta en spring och köra shape med bästa Meri och sen tillbaka till jobbet och jobba till 22.30.
Inte konstigt att man är trött nu.

Om en vecka gör jag min sista dag på mina 100 dagar. Woop woop!! Jag är så bra att det är läskigt.
Att jag besatt en sådan vilja var det nog ingen som trodde. Inte minst jag. 
Men nu är jag snart i mål.
Och i helgen kommer nog bilder och lite mera text.
Men just nu måste jag sova lite innan jobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar